22 Nisan 2012 Pazar

Coşkun Büktel'le Mustafa Demirkanlı hukuka ve tiyatroya zarar veriyor!


AnasayfaPolemikİnceleme  Büktel Hakkında İlkemizBüktel'in Gör DediğiArşivİletişim








  • FACEBOOK TARTIŞMASI:

    MUSTAFA DEMİRKANLI'NIN
    SAVCI KORKUSU:

    FACEBOOK'TA KAÇ TANE TOY ZEKÂLI OKURU KANDIRABİLİRSE KÂR SAYAN DEMİRKANLI; COŞKUN BÜKTEL VE HİLMİ BULUNMAZ'A YÖNELİK İFTİRALARINI ARTIK YALNIZCA FACEBOOK'TA YAYINLAYABİLİYOR. KENDİ SİTESİNDE YAYINLAYAMIYOR. ÇÜNKÜ ARTIK HİLMİ BULUNMAZ DA DEMİRKANLI'YI SAVCIYA ŞİKAYET ETME YÖNTEMİNİ KULLANMAYA BAŞLADI.

    FACEBOOK'TA İFTİRA YAYINLAMAK KOLAY: İFTİRANIZI SİLDİĞİNİZ ANDA, O İFTİRAYI HİÇ YAZMAMIŞ GİBİ OLUYORSUNUZ. SAVCILAR İFTİRANIZIN KAYDINA ASLA ULAŞAMIYOR. ÇÜNKÜ FACEBOOK, DÜNYANIN HİÇBİR ÜLKESİNE ELİNDEKİ KAYITLARI VERMEYİ KABUL ETMİYOR. O NEDENLE, FACEBOOK'TA ATTIĞINIZ İFTİRALAR, ONLARI SİLDİĞİNİZ ANDA, BELGESİ BULUNAMADIĞINDAN, YANINIZA KÂR KALIYOR. MUSTAFA DA BUNU ÇOK İYİ BİLDİĞİNDEN, İFTİRALARI İÇİN ARTIK YALNIZCA FACEBOOK'U TERCİH EDİYOR VE İFTİRALARINI KENDİ SİTESİNDE YAYINLAMAYA ÖLDÜR ALLAH YANAŞMIYOR. ÇÜNKÜ KENDİ SİTESİNDE YAYINLADIĞI ZAMAN, SONRADAN SİLSE BİLE, SAVCILAR, O İFTİRALARIN BELGESİNE ULAŞABİLİYOR.
    İŞTE MUSTAFA'YI BU "SAVCI KORKUSU" SAYESİNDE DÜŞÜRDÜĞÜMÜZ SON DURUM:

    • TÜRKÇE ÖZÜRLÜ LÜMPEN ORHAN ALKAYA KENDİNİ ROBESPİYER SANIYOR:

      "Tarih senkroniktir çapraz okunduğunda. Thermidor vaktindeyiz ve Konvansiyon Meclisi'nde konuşmaya gidiyorum -âdeta!"
       · ·  · 
        • Yorumum, yorumunla ilgili değil... Senin sayfanda kayda geçsin diye... sosyalist sanatçı olmak kolay değil!.. Senin de bu şahsı desteklemen çok yerinde!.. Kayda geçsin... soyalizm lafını ağzınıza alırken duraksamak aklınıza gelmiyor mu? Haber Vaktim, Star, Zaman... Doğru insanları nasıl da buluyorlar... Mütedeyyin İskender Pala, sosyalist (!) sanatçı Hilmi Bulumaz ve destekçisi Coşku Büktel... http://tiyatroyun.blogspot.com/2012/04/star-gazetesi-kultur-muhabiri-gulcan.html
          Cuma, 18:24 · 
        • Mustafa'nın verdiği linkin ucunda başörtülü bir muhabirin fotoğrafı ve Hilmi Bulunmaz'ın "yakında Star'da" diyerek yaptığı bir duyuru var. Star gazetesinden başörtülü bir muhabir Hilmi Bulunmaz'la röportaj yapmak istemiş. Hilmi de kabul etmiş. Hilmi'nin neler söylediği daha belli değilken, röportaj daha henüz yayınlanmamışken sırf baş örtülü bir muhabire röportaj verdiği için Hilmi'yi (üstelik kaypak ve belirsiz biçimde) suçlamak, tam da kafatasının içinde beyin yerine bir topak manda boku bulunan kirli ruhlu insanlara yakışan bir tutum. Bu tutumun yıllardır İBBŞT ve DT reklamlarıyla (tüyü bitmemiş yetimlerin ödediği vergilerle) desteklenerek ihya ediliyor olması ise tiyatromuzda kangren olmuş bir yara...
          Cuma, 19:47 · 

        • Büktel, neden anlamamazlıkdan geliyorsun/uz? Ben sadece kayda geçsin diye ilettim. Kim, kime ne soracağını bilir! Sağdan insanlara sorarak söyleneceklerin yanına bir de soldan (!) hem de sosyalist (!) sanatçıyı eklemişler... Buna dikkatini çektim, yoksa mesele soranın başörtülü olması, (Sırf lafını nerenden uydurdun?) Star'da olması değil... Kim kimi nasıl kullanacağını bilir... Senin arkadaşın demiyor mu? Madem % 50 oy almış bir parti! Anlamamızlıktan gelme, anlamadıysan da kafanı yorma, bir kenarda dursun... Bir gün anlarsın belki...

          Dün, 00:04 · 
        • Minik bir not daha... Süreki Hilmi facebook'u izlemiyor, dediğinin doğru olmadığını söylemiştim, sen sayfana alıyor o oradan almış gibi yapıyordu, bu kez bekleyemedi... Sen Hilmi izlemiyor, burada yazılanlara yanıt vermiyor demeye devam edebilirsin... İnmanacak çok insan bulursun... Bu durumu kimse fark etmez, aklında kalmaz... Yola devam durmak yok! http://tiyatroyun.blogspot.com/2012/04/lincci-mustafa-sukru-demirkanl-coskun.html
          Dün, 00:24 · 
        • ‎"Hilmi izlemiyor" dediysem, dediğimin belgesine niye link veremiyorsun? Niye belgeli konuşamıyorsun? Evet, Hilmi facebook'a asla üye olmadı ve herhangi bir facebook sayfasına tek satır bile yazmadı, facebook'a en küçük bir katkıda bulunmadı. Ama facebook'u ender olarak da olsa, özellikle ben kendisinin dikkatini çektiğimde, kesinlikle izliyor. Ama senin siteni günde 24 saat izliyor, senin siteni sürekli denetim altında tutuyor. Senin sitenden adeta kuş uçurtmuyor. Ona dair bir şey yayınladığında anında sitesine aktarıp cevabını veriyor. O nedenle, Hilmi'yle kozlarını facebook'ta değil, kendi sitende paylaş diye sana bin kere söyledim. Ama sen, Hilmi'den cevap almaya korktuğun için, ona ısrarla burada sataşıyor, benim "Hilmi facebook'u izlemiyor" dediğime dair kuyruklu yalanlardan ve de özellikle de Hilmi'nin (benim tarafımdan desteklenmediğini bildiğin) bazı görüşlerini bana mal ederek sahtekârlık yapmaktan medet umuyorsun. Hilmi'nin başörtülü bir muhabirle röportaj yapmasında (Hilmi'nin ne dediği henüz belli değilken) ne kötülük var, açıklasana... Kem küm ederek bir şeyler zırvalıyor ve benim anlamadığımı ya da anlamazdan geldiğimi söylüyorsun. Söylediğin laflarda anlaşılacak bir şey mi var ki?... Zekâsı bu hilelere yetmeyecek, "anlamıyorum, burada anlaşılacak bir şey göremiyorum" demeyi toy gururlarına yediremeyecek masum okurları yanıltıp dezenforme etme amaçlı, o her zamanki gibi kalleşçe belirsiz, kaypak, imalarla kafa bulandırma çabası: Bir suçlama olduğu belli, ama neyi suçladığın belirsiz. Erkeksen kocakarılar gibi karnından konuşma da açıkça söyle: Hilmi'nin baş örtülü bir muhabire röportaj vermesinde (Hilmi'nin ne dediği bile henüz belli değilken) Hilmi'yi suçlamanın nedeni, mantığı nedir? Şu laflarının anlamı nedir:

          "Büktel, neden anlamamazlıkdan geliyorsun/uz? Ben sadece kayda geçsin diye ilettim. Kim, kime ne soracağını bilir! Sağdan insanlara sorarak söyleneceklerin yanına bir de soldan (!) hem de sosyalist (!) sanatçıyı eklemişler... Buna dikkatini çektim"

          "Buna" dediğin nedir? Neye dikkat çekiyorsun? Niçin çekiyorsun? Burada "kayda değer" gördüğün suç nedir? Ortada suç yoksa niye kayda geçiriyorsun? Suç varsa, neden belirli biçimde konuşup suçun ne olduğunu açıklamıyorsun? Hilmi'nin saklamaya çalıştığı gizli bir olgu mu fark ettin ki dikkat çekiyor, kayda geçiriyorsun? Neye dikkat çekiyor, neyi kayda geçiriyorsun, kalleş kardeşim?!! Hiçbir şeyi... Hiçbir şeye dikkat çekmiyor, hiçbir şeyi kayda geçirmiyorsun. Çünkü ortada hiçbir şey yok! Sen bu kalleşçe imalı laflarla ortada bir şey varmış gibi yapıyorsun. Mış gibi yaparak saf okurları kalleşçe yanıltıyorsun. Benim anlamazdan geldiğimi söyleyerek, onların bu imalı laflardan "benim anlamazdan geldiğim" bir anlam hayal etmelerini, kafalarında bir suç üretmelerini amaçlıyorsun. Zekâsı bu kalleşliklere yetmeyecek okurları alçaklığın en korkuncuna maruz bırakıyorsun. Ve okurları korumak için beni bu yazıları yazmak zorunda bırakarak; bu iğrençliklerinle bana mesai harcatarak; başka türlü zarar veremediğin Coşkun Büktel'i, "sıfır sansür" ilkesi ve okur mağduriyetini engelleme tutkusu sayesinde avlayarak, onu en insancıl noktasından vurarak, onun insancıllığını kötüye kullanarak, o korkunç kalleşliğinle avantaj sağlıyorsun. Senin yarım dakikada çarpıttığın gerçekleri okurların zihninde tamir edebilmek için, Büktel, yarım saat harcamak zorunda kalıyor. Kendinle (melanetinle) gurur duyabilirsin!

          Hilmi'yi baş örtülü bir muhabire röportaj vermekle suçlarken, Hilmi'nin ne dediğinin bile bilinmediği bu aşamada onu suçlarken, baş örtüsü düşmanlığı yapmaktan başka ne amaçlıyor olabilirsin? Hilmi'nin baş örtülülerle görüşüyor olmasından başka neye dikkat çekmiş olabilirsin? Hem "açıkça, mertçe, Türkçe," netçe konuşmaya yanaşmıyor, hem de beni anlamamakla suçluyorsun. İstiyorsun ki, zavallı okurlar, Büktel'in anlamadığını anlamaya çalışsınlar ve senin o kalleşçe imalarına aldanıp, ortada hiçbir şey yokken, Hilmi'ye kafalarından bir suç uydursun ve Hilmi'yi o hayali suçla yargılasınlar. "Akrep gibisin, kardeşim!" Bir numaralı halk düşmanısın!
          Dün, 02:20 · 
        • Coşkun Büktel Sevgili Lemi Bilgin, reklamla (tüyü bitmedik yetimlerin sırtından) beslediğin bu akrep, sanma ki yalnızca bana zarar veriyor.
          Dün, 02:20 · 
        • Neden bu kadar safa yatıyorsun, neden benim söylemediklerimi söylemiş gibi yapıyorsun? Muhabirin başörtülü olmasını ben nerede, ne zaman sorun ettim de bu kuyruklu yalanı uydurabiliyorsun... Kim, kimi ne zaman kullanacağını iyi bilir, henüz Hilm'nin ne söylediği bile ortada yokken kayda geçsin, dedim... Başka bir şey demedim... Oturmuş sayfalarca fasarya yazmışsın... İBB Şehir Tiyatroları'nı karalamak için, öne sürülecekler arasına arkadaşını da layık görmüşler, isim de verdim; İskender Pala vb gibi, kamuoyu oluşturulmasına yardımcı olacaklar arasına katmışlar, bunun altını çizdiğimi anlayıp da anlamamızlıktan gelmekle mi övünüyorsun? ŞT'yi eleştirmek başka, sevmemek başka bürokratlara teslim edildiğinde zil takıp oynamak başka... Kendine sosyalist diyen arkadaşının tavrının altını çizdim. Başörtülü olmakla ilgili bir imam dahi olmadı, başın örümceklenmesinin altını çizdim. Sahi sen her açmaza girdiğinde beni çocuklar gibi şikayet etmekten utanmıyor musun? Ne ayıp... Çap bu, bakış bu, sosyalistlik bu işte, şu linkte... Büktel'in savunduğu Hilmi işte bu... Herkes görsün... Büktel'in bu ahlaksızlığa dahi tek laf etmediğini bilsin... Kim, kimi kullanacağını çok iyi bilir... http://tiyatroyun.blogspot.com/2012/04/linc-kampanyasi-ana-sponsorlarndan_20.html
          Dün, 02:28 · 
        • ‎"Kendine sosyalist diyen arkadaşının tavrının altını çizdim." derken ne demek istiyorsun, kalleş kardeşim? Başkalarının, ne yaptığı, ne dediği ve neye niyetlendiği üzerinden Hilmi'nin tavrının altını nasıl çizersin, dangalak kardeşim? Hilmi'yi suçlayacaksan, bizzat Hilmi'nin kurduğu cümleleri alıntılayarak suçlayacaksın! Bunu yapabiliyor musun? Yapamıyorsun? Niye Hilmi'den bir tek alıntı yapmaksızın, Hilmi'nin ne dediği henüz belli değilken, Hilmi'nin tavrının altını çizdiğini söyleyerek, onun baş örtülü muhabir fotoğraflı birkaç kelimelik duyurusuna link veriyorsun? Verdiğin o linkte baş örtüsünden başka ne var? O duyuruda Hilmi'nin ne dediği var mı ki, onun tavrının altını çizdiğini söyleyerek Hilmi'yi (hatta beni de) suçluyor, okurlarda Hilmi'ye (hatta bana da) karşı, peşin yargı yaratıyor, bu hilelere zekâsı yetmeyecek toy ve masum okurları alçakça iğfal etmeye çalışıyorsun! Söylediklerim geçerli: "Akrep gibisin, kardeşim!" Bir numaralı halk düşmanısın!

          Seni "halka" şikayet ediyor; Lemi Bilgin'i de aklını başına toplaması için, dostça uyarıyorum! (Ne de olsa, Bilgin asla linçe imza atacak kadar kendini kepaze etmedi ve "Ölüleri Gömün" onun zamanında sahnelenme şansı bulabildi.)
          Dün, 02:49 · 
        • İşe bak, herif Orhan Alkaya'nın başlıkta sunduğum Türkçe özürlü abuk açıklamasını bana bile unutturarak örtbas etmeyi başardı. Sevgili okurlar, çok uyanık olmanız ve kül yutmamanız konusunda uyararak, sizi Mustafa Demirkanlı'yla baş başa bırakıyorum. Bir kez daha onun alçaklıklarını teşhir etmekle uğraşarak sabahlamak istemiyorum. Biraz uyanık olun, hilelerini siz de göreceksiniz! O kadar zor değil. Yalnızca sizlerin tüm olguları bilmemenizden yararlanmaya çalışarak, sizi suistimal ediyor.
          Dün, 02:58 · ·  1
        • Bir sanatçıya şu ahlaksız tavrı bile yapabilen birinden bahsediyoruz... Büktel'in kol kanat gerdiği Bulumaz Hilmi: ""LİNÇÇİ Dostlar Tiyatrosu'nun patronu, sosyalist sanatçılar Aziz Nesin, Bertolt Brecht, Nâzım Hikmet'in dejeneratörü, LİNÇÇİ Genco Erkal'ın da sürekli olarak yaladığı Kültür Bakanlığı çanağını kırdırmayı başaran yegane kişi Bulunmaz Tiyatro Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'ndeki LİNÇÇİ Genco Erkal'la Tülay Günal'ın gayet sıkı fıkı bir biçimde çektirmiş oldukları kapak fotoğrafının tam orta yerine işaret parmağını yerleştirmeyi zorunlu bir hareket olarak gördü! (Fotoğraf: Cemal Bulunmaz)" Sorun bakalım, en azından utanıyor mu yakın arkadaşından, bu iğrenç yayını karşısında tek sözcükle bile olsa tepki verebilmiş midir? http://tiyatroyun.blogspot.com/2012/04/linc-kampanyasi-ana-sponsorlarndan_20.html
          Dün, 03:12 · 
        • Bu sadece suç değil, insanlık suçudur...
          Dün, 03:13 · 
        • Coşkun Büktel Hilmi iftira atmıyor ki; kendi anlayışı doğrultusunda (senin teşekkür ettiğin) Burak Caney'inkilere benzer bir görsel espri yapıyor. Bunu sizin Burak Caney olarak veya Burak Caney'e teşekkür ederek başlatmış olmanızdır insanlık suçu. Bunların âlâsını yapan (benim fotoğrafımı bir penisin üstüne yapıştıran) Burak Caney'e teşekkür ediyor, çok daha hafif benzerini yapınca Hilmi'ye "insanlık suçu" suçlaması yöneltiyorsun! Sensin "insanlık suçu"! Kopyacı herif! Bir numaralı halk düşmanı olduğunu unutturmak için konuyu niye değiştirdin hemen?!! Kaçmak için başka hangi yan yollara sapacaksın bakalım! Bak bakalım, Hilmi'nin yaptığı şey, senin teşekkür ettiğin Burak Caney'in yaptıklarıyla kıyaslanabilir mi: http://hilmibulunmaz.blogspot.com/2007/10/burak-caney-fotoraf-sergisi.html
          Dün, 03:34 · 
        • Coşkun Büktel Sevgili okurlar, yalnızca "İkinci Geliş" adlı romanımın elime geçtiğini duyuran kısa bir haber yapmak üzere dönmüştüm. Demirkanlı'yla sabahlamak niyetinde değilim. Onun saptırma, yalan, hile ve iftiralarına, gerek görürsem yarın cevap veririm. Tekrar hoşçakalın!
          Dün, 03:37 · 
        • Sen ne cevap vereceksik, yakın arkadaşının insanlık suçuna bir laf et, edebiliyorsan... Bu kadar ahlaksızlık olur mu? Tanımadığı, bilmediği bir kadına bu yapılır mı? Hangi ahlakla örtüşür?
          Dün, 03:43 · 

        • Burak Caney'in yaptı dediğini de kimin yaptığ belli ama kanıtlanamıyor... Hergün suç duyurusunda bulunan Bulunmaz, o gün neredeydi? evet, o sıra beni de kandırdı, kızının fotografı yayınlanınca sert tepkimi verip, desteğimi çektim o pisliksiteden... ama o fotografları Hilmi aylarca kendi sitesinde yayınladı, kendikızının mahrem fotograflarını... Bu bile seni hiç rahatsız etmedi mi? Bu rezil tavır bile seni hiç uyandırmadı mı? Sen ne anlatıyorsun? Bir başka örnek vererek Tülay'a yapılan bu iğrençliği onaylamaktan başka ne yapıyorsun? Tülay Günal'ın ne ilgisi var anlattıklarınla? Bu kadar mı utanma duygusunu yitirdiniz, Tülay ne yaptı size?

          Dün, 03:54 · 
        • O çift "0"lu diye küfrettiğiniz site kime ait, farkında mısın? Sadece yönlendirmesi yeniden yapılmış, küfrettiğiniz tiyatrooyun'un sahibi Cemal Bulunmaz... Araştırmana gerek yok, belgeler kamuya açık...
          Dün, 03:56 · 
        • Biraz uğraştım ama buldum. Linki şu: http://kimindir.com/index.php?domain=tiyatrooyun.com Registrant:

          Mehmet Cemalettin Bulunmaz

          Mehmet Cemalettin Bulunmaz -(46482) ()

          Ali Baba Turbe Sok. Onur Han No: 13/8-9 cemberlita

          Hadi şimdi yat uyu...
          Dün, 04:23 · 
        • Coşkun Büktel Hilmi ve Cemal yazdığın alçakça iftiraları gördüler! Bundan sonrası onlara ait!
          20 saat önce · 
        • Coşkun Büktel Demek sen Lemi Bilgin ve Ayşenil Şamlıoğlu'nu bu alçakça fitnelerle kandırıyordun!
          Yazdığın o iğrenç iftiralara kendin inanıyorsan, onları sitene de yaz, görelim ve savcıya gösterelim!
          19 saat önce · 
        • Belge de mi iftira?..
          19 saat önce · 
        • Coşkun Büktel Evet, yalnız o belgen değil, senin tüm belgelerin bile iftira! O belgeleri iddialarının kanıtıymış gibi sunman iftira! Değilse, yukarıda yazdıklarını sitende de yayınla, görelim!
          19 saat önce · 
        • Coşkun Büktel ‎"İftiralarını sitende yayınla!" deyince, Mustafa, (sanki üstüne Sheltox sıktığım sivrisinek gibi) bir anda sırra kadem bastı! Umarım, döner ve işte sitemde bu tartışmayı "aynen" yayınladım, aha bu da linki diyerek, ne kadar "erkek" olduğunu gösterir. (Lütfen bayanlar alınmasın, Mustafa'yla Mustafa'nın dilinden konuşuyorum.)
          18 saat önce · 

        • Belge diyorsun; işte belgesi, linki diyorum. Olmuyor "sitende yayınla"da diretiyorsun, emredersin, başımüstüne... Git linkteki belgeye bak, sahte diyorsan, sen araştır bul, sitelerin kime ait olduğunu gösteren birçok site var, üçüne, beşine bak. Benim sitem de yayımlamamla ne ilgisi var? Sen esas yakın arkadaşının bir kadın sanatçıya yaptığı utanmaz tavra, insanlık onurunu ayaklar altına alan tavrına ne diyorsun, onu söyle... Ota, boka ahlak dersi vermeye kalkıyorsun, kapının içindeki ahlaksızlık seni hiç mi ilgilendir miyor? http://tiyatroyun.blogspot.com/2012/04/linc-kampanyasi-ana-sponsorlarndan_21.html

          9 saat önce · ·
        • Coşkun Büktel Hepsi yalan! Değilse sitende yayınla! Erkeksen sitende yalanla!
          9 saat önce · 
        • İlgilenenler, likten kontrol edebilir... http://kimindir.com/index.php?domain=tiyatrooyun.com farkındaysanız, Bükte bir kadın sanatçıya yapılan aşağılık tavra yönelik tek laf edemiyor. Susmanın, onaylamak olduğunu da sanırım izleyenler farkındadır. Bu saçmalık için harcadığım zaman yeter. Büktel'den Hilmi'nin tanımadığı bir sanatçıya, bir kadına, bir insana yaptığı terbiyesizliği kınamasını da beklemek saflık olacak.
          9 saat önce · ·
        • Coşkun Büktel Hepsi yalan! Savcıdan ödü koptuğu için bu alçakça yalanları sitesinde yayınlayamıyor! Yalanlarını sadece kınamıyor, şiddetle lanetliyorum!
          10 saat önce · 
        • Hela gibi çift "o" diye, bas bas bağıranlar, bulduğum linke de yalan diyorlar, yalanın belgesi şu linkte http://kimindir.com/index.php?domain=tiyatrooyun.com
          6 saat önce · ·
        • Yukarıda linkini verdiğim Hilmi'nin bir kadına saldırısı sitesinden kaldırılmış, yukarıda önbellekteki hali bulunan Hilmi'nin sayfası artık yok.. Kendisine mail atarak kaldırmasını, yoksa yasal işlem yapacağımı ilettim, biraz önce baktığımda yukarıda verdiğim linkin artık şu halde olduğunu gördüm... Silmiş sanırım, doğru yapmış... http://www.tiyatrodergisi.com.tr/detay.php?hng=3282
          5 saat önce · 

        • Hilmi'nin haberi sildiği yalan! Hilmi'nin kanun emretmedikçe sırf senin uyarın üzerine yazdığı herhangi bir yazıyı silebileceği ise zaten kuyruklu yalan! Bu sayfada tüm yazdıkların yalan! Mesele şu: Sen bu sayfada yazdığın bütün bu yalan ve iftiraları silecek misin, yoksa "bunlar yalan, iftira ya da gerçeği çarpıtma değil, işte sitemde bu tartışmayı aynen yayınlıyor ve iddialarıma sahip çıkıyorum" diyebilecek misin? Bütün bunları sitende yayınlayamıyorsan, beş yaşında çocuğu bile kandıramazsın!

          22 dakika önce · 
        • Coşkun Büktel Ben, senin bütün bu iftiralarını (bütün bu tartışmayı) her zaman yapabildiğim gibi, yine yayınlayabileceğim; yine tek virgül kısaltmadan... Ben sitemde yayınladıktan sonra sanırım Hilmi de, yine her zaman yaptığı gibi, yayınlayacak. Biz iftira etmediğimiz için sansüre asla ihtiyaç duymadık/duymayız. Sen iftira ve gerçekleri saptırma dışında bir şey söylemediğin için, her zaman sansüre sığınmak zorunda kaldın! Bu tartışmayı tek virgül kısaltmadan, bir savcıya belge olarak sunabileceğimiz biçimde, sitende yayınlayamıyorsan,
          beş yaşındaki çocukları bile kandıramazsın!
           


        • SAVCILARI KANDIRAMAYACAĞINI İSE ZATEN BİLİYORSUN! O NEDENLE İFTİRALARINI SİTENDE YAYINLAYAMIYORSUN! FACEBOOK'TA SİLDİĞİN ZAMAN BÜTÜN BUNLARI YAZMAMIŞ GİBİ OLACAĞINI, (FACEBOOK DÜNYANIN HİÇBİR YERİNE KAYITLARI VERMEDİĞİ İÇİN) BURADA YAZDIKLARININ İZİNE ULAŞILAMAYACAĞINI BİLİYORSUN! AMA BUNLARI KENDİ SİTENDE YAYINLARSAN, DAHA SONRA SİLSEN BİLE, SAVCILAR İZİNE ULAŞABİLİYOR! O NEDENLE, (SAVCIYA YAKALANMAMAK İÇİN) BU PİS İFTİRALARINI, YALNIZCA, HİLMİ'NİN (PEK ÇOK BAKIMDAN HAKLI OLARAK) "BATAKLIK" DEDİĞİ VE PROTESTO ETTİĞİ FACEBOOK'TA YAYINLAMAYI TERCİH EDİYOR, KENDİ SİTENDE DE YAYINLAMAYA YANAŞMIYORSUN! BU TARTIŞMAYI TEK VİRGÜL KISALTMADAN KENDİ SİTENDE YAYINLAMADIKÇA BEŞ YAŞINDA ÇOCUKLARI BİLE KANDIRAMAYACAKSIN!

        • BU TARTIŞMANIN FACEBOOK'TAKİ ORİJİNAL SAYFASINI GÖRMEK VE YORUM EKLEMEK İÇİN,

          LÜTFEN TIKLAYINIZ!

          (Kaynak: Coşkun Büktel)

  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder