11 Şubat 2014 Salı

"Asılsız İhbarcı" Mustafa Şükrü Demirkanlı, Canberk Uçucu'ya tosladı...


Canberk Uçucu Mustafa Demirkanlı, benim anneme dahi küfredecek kadar, hattâ benimle görüştüğü hâlde bunu gizleyip bunu yapacak kadar bana hakaret etmiştir. Tiyatro... Tiyatro... Dergisi benim için zâten tartışmalı olup, savunduğum hâlde bana vurmuştur. Ayıptır ve benim duruşum bellidir… Siz benimle düşün savaşına girecek zihne sahip değilsiniz… Evet felçli annem annemdir, 78'de arkadaşları için para toplarken tutuklanan, yaratandan çok, bizi seven anneme küfür ettin… Gitttttttt........



  • Canberk Uçucu ayrıca ben duruşu belli bir adamım, oyuncuyum, dostları sever kimseyi satmam

  • Mustafa Demirkanlı Canberk, sen yalancısın kuzenlerinle nerede birlikte olduk da ben yalanladım... off ya

  • Filiz Terzi Mustafa bey bakıyorum insanları üzmeye devam ediyorsunuz. İFTİRA söz konusu olunca üzerinize tanımam ve tabi tehdit. Bir anneye küfredebilmenize çok şaşırdım. Bana yazdığınız özür mesajındaki açıklamanızdan dolayı. İnsanları incitmekten başka işiniz yok mu sizin? Bu arada davayı açtım, kağıdı geldi mi?

  • Canberk Uçucu Sen önce dediğinin arkasında dur kahpe, annenim hesabı benim… Türkçenin hesabı milletin… Biz kimseye at, it, göt demedik… Ama sen BENİM ANNEME KÜFÜR ETTİN, FELÇLİ ANAMA DİL UZATTIN...

  • Mustafa Demirkanlı Geldi Filiz Hanım...
  • Levent Uzunbilek Canberk bu herif rahatsız bence çok ciddiye alınmamalı...

  • Canberk Uçucu Tabi Telefon konuşması delil değil, adam sözü sizde delil değil AMA BİZİM İNDİMİZDE DELİL...

  • Mustafa Demirkanlı Canberk yalan söylüyorsun... Nerede küfrettim? Kumpası görüyorum ama buradayım?

  • Canberk Uçucu Yalan söylüyorsam, düşüncem ve inançlarım belamı versin… BEN YALAN SÖYLEMEM VE YAZMAM

  • Canberk Uçucu Anneme küfür ettin, bana küfür ettin, şerefsizsin

  • Mustafa Demirkanlı Canberk, seninle bu yazışmaları yaptıktan sonra ben Ankara'ya geldim sohbet ettik, konuştuk, eğer ben senin annene küfrettiysem, sen zaten sıkı bir adam olarak benim ağzıma sıçardın... Davet ettin, yerimi ayırttın, oyun öncesi görüştük, sonrasında da... Senin annene küfreden birine bunu yaptıysan, suratına çakmadıysan zaten sen şerefsizsin... Sen yalancı birisin Canberk...

  • Mustafa Demirkanlı Canberk, senin yazdıklarını izninle paylaşayım, muhatapları da seni tanısın, iznin var mı?

  • TC Ilkay Vecdi Salihoglu Canberk dostum son nokta i... ürür kervan yürür demek lazım bazı insana boş ver germe kendini kötü söz sahibini bulur vesselam

  • Mustafa Demirkanlı Canberk yalan söylüyor... Rezil bir şekilde yalan söylüyor...

  • Mustafa Demirkanlı Canberk aradı, konuştuk... Telefonu kapattı... Yine yalan söyledi... Canberk tek başına konuşmaktan vazgeçip konuşsun... Tekrar ediyorum Canberk yalan söylüyor...

  • Mustafa Demirkanlı yayınlayacağım.

  • Canberk Uçucu Şerefsiz sensin, bunca insan benim hayatım boyunca çıkar istemediğimi, sadece arkadaş olduğumu bilir, sen bizim üzerimizden para kazanan bir zavallısın...

  • Mustafa Demirkanlı Hilmi Bulunmaz'ın iki eşi varmış... Ben inanmıyorum ama bir müfteri bunu yayınlıyor... Sahip de çıkmıyor...

  • Mustafa Demirkanlı O yalancı olduğu için sahip çıkmıyor

  • Canberk Uçucu Yayınlamazsan adisin, ben kendisi hakkında böyle bir söylenti olduğunu, bu nedenle ilgilendiğimi söyledim… Ben yalan söylemem ve eksik bırakmam, sen bana ağza alınmayacak küfürler ettin, eğer 22 yıl önceki ben olsaydım seni boğardım, ama şimdiki ben para hırsından kudurmuş birine gülerim...

  • Canberk Uçucu Sen gerçekten bağımlı bir garibansın, lütfen yoluna git; git ki anama küfrünü unutayım...

  • Canberk Uçucu Benim annem o kadar çok insanın annesi ki, kendini nereye vurduğunu bilmiyorsun defol git be adam, arama, sadece arama kaydın seni hiç eder...

  • Mustafa Demirkanlı Salak... Benim annem de felçli ve ölmeye yattı... Sen bunları söyledin, sahtekâr: 
  • Canberk Uçucu Yakında ne sapkınlıklar yaptığına kadar İnternet'te takip edersin
  • Mustafa Demirkanlı
    29/08/2013 22:42
  • Mustafa Demirkanlı ok
  • Canberk Uçucu
    29/08/2013 23:31
  • Canberk Uçucu - Şu anda benim üstüme çekiyoruz aslan parçasını...
  • Mustafa Demirkanlı
    29/08/2013 23:37
  • Mustafa Demirkanlı Şimdi www.tiyatrodergisi.com.tr'ye bir haber girdim
    muhteşem... Oydum şerefsizi!
  • Canberk Uçucuİki karısı var. Coşkun zaten dangalak, birlikte kuduz gibi saldırıyorlar
  • Mustafa Demirkanlı
    29/08/2013 23:43
  • Mustafa Demirkanlı - Kimin iki karısı var?
  • Canberk Uçucu
    29/08/2013 23:44
  • Canberk Uçucu - Bulunmaz'ın
  • Mustafa Demirkanlı
    29/08/2013 23:44
  • Mustafa Demirkanlı - Yok deve, ciddi olamazsın, gerçek mi?
  • Canberk Uçucu
    29/08/2013 23:45
  • Canberk UçucuMustafa biz gazeteci değiliz, kesin delil olmadan çökertmiyoruz... 
  • Mustafa Demirkanlı
    29/08/2013 23:46
  • Mustafa Demirkanlı4 Eylül 2013
  • Mustafa Demirkanlı
    04/09/2013 22:02
  • Mustafa DemirkanlıSelam, sizin bu şahıs hakkındaki çalışmalarda bir gelişme var mı?
  • Canberk Uçucu
    04/09/2013 22:03
  • Canberk UçucuAslında aba altından yaklaştı, sopayı görünce geri çekildi Mustafa, hala zorluyoruz, hatta beni vazgeçirmek isteyen tonla insan aradı.
  • Mustafa Demirkanlı
    04/09/2013 22:05
  • Mustafa Gülhan Avşar Demirkanlı - Ben fark ettiğini sanmıyorum, fark etse tepkisiz kalmaz. Neyse, haberleşiriz,
    2 Ocak
  • Canberk Uçucu
    02/01/2014 00:51
  • Canberk UçucuMustafa sazanlık yapma, benden bir şey istemiştin, ben de iyice merakımı celbeden konuya giriyorum… "Theope çalıntı" değil "vs." değil benim derdim, bu herifler nasıl HİZMET ile ilişkili… 
  • ("FETHULLAHÇI" demek istiyor / facebook bataklığı)  Şimdi tam güveniyor, baksana Nalan bile ka
  • Mustafa Demirkanlı Canberk, hakikatten defol git... Keşke Ankara'da oyununu izlediğimde cesur olup konuşabilseydin, yapamadın... Senin yanın bu insanların yanı... Ne sorun varsa sor, yanıtını vereyim... Her şeyi konuşalım...

  • Mustafa Demirkanlı Yalancı adam, hadi savun, hatta kanıtla Hilmi'nin 2 eşli olduğunu... Yalancı herif...

  • Mustafa Demirkanlı Canberk sen sadece yalancı değilmişsin, bunu da bunca yıl sonra gördüm, sağ ol... Umarım utanırsın...

  • Canberk Uçucu Hala sarhoşsun ve yalancısın… Sen uslanmazsın ve bizim üzerimizden nasıl para kazanabiliyorsun, hem de bu mesleği ve hayatı bilmeden, bak hala yalancısın beni provoke etme, anneme küfür ettin seni yıkarım cüce...

  • Canberk Uçucu - Ha bu arada 1'55 boyutunda teğmen olmazmış zaten...

  • Mustafa Demirkanlı - Yahu, küfret, hakaret et, ama gerçek olsun Büktel olma, Bulunmaz olma...

  • Canberk Uçucu Sen tiyatro sanatı hakkında ne biliyorsun?

  • Canberk Uçucu - Ne hakkın var fikir yürütmeye?

  • Mustafa Demirkanlı - Haaa çok haklısın 1.55 boyutunda teğmen olmaz, ama beni boyumdan dolayı Mamak'a atmadılar, ordudan atmadılar...

  • Canberk Uçucu - Dergi çıkartmaya?

  • Canberk Uçucu - Kimsin, nesin 1'54?

  • Mustafa Demirkanlı - Tiyatro sanatı hakkında sıfır bilgim olduğunu çok sayıda TV programında söyledim

  • Canberk Uçucu - Yarın oradayım kayıtlar için, yoksan sen bilirsin!

  • Mustafa Demirkanlı - Pardon, buraya mı geliyorsun?

  • Mustafa Demirkanlı - Buyur tabii...

  • Canberk Uçucu - Bana söyleyemezsin, bize söyleyemezsin… Gittt...

  • Hyvn Gül Fulya Akyol - Bu tartışmayı dehşet ve utanç içinde okuyorum... Çoğu insan gibi... Yazık.... Yazık...

  • Canberk Uçucu - Oraya niye geleyim? Kayıtlar burada!

  • Mustafa Demirkanlı - Yahu sen dedin "geleceğim" diye

  • Canberk Uçucu - Sen yalancısın, bu sanatı bilmiyorsun, asker atılması değilsin, bana ve anneme küfrettin defol git ve bir daha buraya gelme!...

  • Mustafa Demirkanlı - Yahu Devlet Tiyatrosu'nda bir oyun yapmışsınız, baban yazmış (%40) yönetmiş, DT ne verdiyse... Sen oynamışsın, ben izledim... Keşke Büktel de izlese de konuşabilsek...

  • Mustafa Demirkanlı "asker atılması değilsin" yalan... "bana ve annema küfrettin" yalan bunları Canberk kanıtlayamaz... Çünkü, Canberk yalanı gerçek gibi sözlerle sunuyor... Kimse de sorgulamıyor... Buna alıştı...

  • Mustafa Demirkanlı - Canberk söylediklerinin arkasında duramayacak kadar zavallı... Yanlış ya -- tanımışım,

  • Mustafa Demirkanlı Hilmi Bulunmaz ve Coşkun Büktel yarın Canberk'i savunacaklar... İzleyelim, ben utanırdım ama Canberk utanmayacak... Eminim... Kalibre Mehmet Abi'de anlaşıldı... "Sen yoktun" küfreden beni ilgilendirmez...

  • Mustafa Demirkanlı - Canberk, seninle neden mesai harcadım, bilmiyorum... Hilmi, Ankara'ya gelecekmiş, oyununu da izler, inan en azından bir yıl muhteşem bir oyun olduğunu yazar... Sen de mutlu olursun, oyun sonrası bana oyunla ilgili soru sormadın... Ben de çok sevdim bu tavrını... Sormaman benim için kıymetliydi...

  • A Alper Ayana - Mustafa Bey, laf salatası yapmayın. Küfretmeseniz neden böyle bir iddia atılsın ortaya? Size mantıklı geliyor mu? Konuyu bilmiyorum ama abuk sabuk yazıyorsunuz. Kaldı ki şuna şaşırdık: Madem tiyatro sanatını bilmiyorsun nasıl oyunlar izleyip yorumlar yazabiliyorsun? Bu ne haddinize madem? Bir de dalga geçer gibi yazıyorsunuz. İnsanlar itibar ediyor yazdıklarınıza. Küfrettiyseniz, biz de tek tek mesaj bölümünüze küfür yazmayı biliriz elbet. Kayıtlar varmış belli olur koyunun rengi.

(Kaynak: facebook)

***

"facebook bataklığı"nın önemli notu: www.facebook.com sosyal paylaşım sitesinde yayınlanan ilginç polemik(!) diyaloğunu olduğu gibi yayınlamakla birlikte, bâzı yerleri kırmızı ile belirgin hâle biz getirdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder