9 Mayıs 2013 Perşembe

LİNÇ KAMPANYASI çürüdü: Mustafa Demirkanlı - Üstün Akmen zıtlığı!


  • Lions Ödülleri ve Neler Oluyor Hayatta

    Ben twitter'in çok yeni kullanıcısıyım, Tiyatro… Tiyatro… hesabını uzun süredir Deniz Demirkanlı ile Damla Cangül yürütüyorlardı. Bugün, bir süredir sosyal medyada tartışılan "Lions Ödülleri" adayları konusunda twitter'da da epey bir gürültü kopartıldığını gördüm, bu konuya önce Melih Anık'ın saptamalarıyla vakıf olmuştum ve gerçekten de şaşırmıştım, Sadri Alışık Oyunculuk Ödülleri Jürisi'nde de olan 4 değerli üyenin: Hasan Anamur, Refika Sezik, Cem Duygulu ve Eser Rüzgâr'ın Lions Ödülleri'nin de başkanlığını yapan Üstün Akmen'le birlikte iki ödülün kadın adaylarını tamamen farklı saptamaları nedeniyle eleştirildiğine tanık oldum. Eleştirinin ötesinde, Eser Rüzgar'ı üzdüklerini gördüm… Refika Hanım'ı tanımam ama Eser Rüzgar'ın, Hasan Anamur'un ve Cem Duygulu'nun eleştirilen kararlarına yönelik herkesi tatmin edecek açıklamalarının olduğuna adeta eminim ve gerekçelerini açıklayacaklardır.

    Acımasızca eleştirmeden önce arkadaşların gerekçelerini açıklamalarını beklemenin doğru olacağına inanıyorum, eminim Refika Hanım'ın da herkesi tatmin edecek açıklaması olacaktır.

    Üstün Akmen'i ayrı tutmamın nedeni; Sadri Alışık jürisinin de başkanı olması, Sumru'nun aday bile gösterilmeden bir kenara atılmasının, Sadri Alışık Tiyatrosu'nun oyuncusu Songül Öden'in aday gösterilmesindeki incelikten kaynaklandığını, yani iki oyuncunun çarpıştırılmaması gerektiğini bilecek kadar deneyimli olmasını bildiğimdendir… Şunu rahatlıkla söyleyebilirim, Lions Ödülleri'nin Kadın Oyuncusu Songül Öden… Yanıldığım ortaya çıkarsa, kesinlikle karar değiştirilmiştir, o da her şey gibi gizli kalmaz, yoksa Sumru aday bile gösterilmezken yerine başka iki aday bulunmazdı. 

    Bu tehlikeli ve kötü sürecin neden yaşandığının gerekçelerini açıklayacak olan tek isim Üstün Akmen'dir… Kaldı ki Üstün Bey'de bunu açıklayacağını ifade etmiş Melih Anık'a ben de heyecanla bekliyorum, diğer üyeleri yıpratmamak gerek.

    (Kaynak: facebook)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder