30 Ekim 2013 Çarşamba

Demirkanlı, Şişli Karakolu'na "çektirdiği" Bulunmaz'a zorla suç yüklüyor!

  • ART ARDA YAZDIĞI SEKİZ YORUMLA MUSTAFA DEMİRKANLI'NIN KAFA DENGİ OLDUĞUNU APAÇIK BELGELEYEN KEMAL YAKIN SAVCIYA YAKALANMAMAK İÇİN EN KISA ZAMANDA YAZDIKLARINI SİLİP KAÇACAK DEMİŞTİK, KAÇMIŞ.

    (KEMAL YAKIN'A KENDİNİ YAKIN HİSSEDEN VE KEMAL YAKIN'IN "İYİ NİYETLİ" OLDUĞUNU SÖYLEYEN NÂLÂN ÖRGÜT'ÜN VE KEMAL YAKIN'A İNANMIŞ OLAN DİĞERLERİNİN KULAKLARI ÇINLASIN!)

    İşte Kemal Yakın'ın kopyaladığımız 8 yorumunun bulunduğu sayfa:
    http://www.facebook.com/coskun.buktel/posts/688161281201985?comment_id=24027494&offset=0&total_comments=12&notif_t=feed_comment
    • Nalan Örgüt bunu beğendi.
    • Nalan Örgüt Biliyorsun sol kulakta ki cinlama hic durmamisti bi de sen soyledin artik cin cin oter dururum ,Kemal Yakin ortsya cik da su cinlamam dursun bari benim icin yahu...
    • Coşkun Büktel inşallah abartıyorsundur.
    • Nalan Örgüt Malesef hayir kulagim gercekten kotu Co ...
    • Nalan Örgüt Køtů Co deyince guldum...
    • Mustafa Demirkanlı Coşkun Büktel, cumartesi günü ifade verdiğiniz küfür ve hakaretlerinizi içeren yazıyı, Hilmi Bulunmaz tekrar yayımlamış, bu yeni bir suçtur, ikaz ediyorum... İstersen, Hilmi Bulunmaz'dan yayından kaldırmasını rica et, değilse aynı konuda bilerek ve kasten yayına devam ediliyor diye tekrar şikayette bulunacağım. Buradan ikaz ediyorum, kimse sizin küfürlerinize katlanmak zorunda değil. Aynı ikazı maille de yapacağım. Keyfiyet sizin...
    • Coşkun Büktel Mustafa, sen bana şu küfürleri etmiş bir adam olarak, nasıl utanıp sıkılmadan hâla benim sayfalarımda küfürden bahsederek beni tehdit edebilir ve Hilmi Bulunmaz'a benim üzerimden emir vermeye kalkabilirsin; (ben Hilmi'nin dadısı mıyım, haddini bil!):
      "Büktel, sen ne kadar korkak bir adamsın ve sen ne kadar yalanı ilke edinmiş bir adamsın ve sen Büktel ne kadar iftiracı bir adamsın. Adamsan karşıma çık, ne diyeceksen yüzüme söyle, bunu sana defalarca söyledim ve sen hepsinde kaçtın... Sadece yalan, iftira ile yaşamayı tercih ediyorsun. Eğer sen adamsan, karşıma çıkamıyorsan sıkıştığın yerde adımı kullanma! Bu takma ismlilerin sahibi tam bir orospu çocuğudur, bunları bana maletmeye kalkan da kendi sıfatını kendine yakılştırsın ama Büktel bir daha belgesiz konuşmam deme, eğer utanma duygun varsa. Tekrar ediyorum, bu takma isimlileri yaratan Orrospu çocuğudur!!! Sakın bana küfrettin deme! Ben şerefsizlere küfrediyorum, o şerefsiz elini kaldırırsa, "benim o derse" ben de evet o elini kaldırana küfrettim diyeceğim. Karşıma çıkmadan bu iftiralarla yaşamayı tercih ediyorsan bu ancak sana yakışır. Pis iftiracı, yalancı... Yüreğin ve kendine güvenin varsa karşıma çık pis iftiracı... Utanma duygusunu yitirmiş sahte yazar..."
      KAYNAK: http://www.coskunbuktel.com/bukteldemirkanlineicti.htm
    • Coşkun Büktel BU ARADA, MUSTAFA DEMİRKANLI KONUYU SAPTIRMIŞ OLSA DA, BİZ EN BAŞTAKİ KONUMUZU TEKRAR HATIRLAYARAK, "A, KUŞA BAK!" DİYEN MUSTAFA DEMİRKANLI''NIN TUZAĞINA DÜŞMEMİŞ OLALIM: 

      ART ARDA YAZDIĞI SEKİZ YORUMLA MUSTAFA DEMİRKANLI'NIN KAFA DENGİ OLDUĞUNU APAÇI
      K BELGELEYEN KEMAL YAKIN SAVCIYA YAKALANMAMAK İÇİN EN KISA ZAMANDA YAZDIKLARINI SİLİP KAÇACAK DEMİŞTİK, KAÇMIŞ.

      (KEMAL YAKIN'A KENDİNİ YAKIN HİSSEDEN VE KEMAL YAKIN'IN "İYİ NİYETLİ" OLDUĞUNU SÖYLEYEN NÂLÂN ÖRGÜT'ÜN VE KEMAL YAKIN'A İNANMIŞ OLAN DİĞERLERİNİN KULAKLARI ÇINLASIN!)

      İşte Kemal Yakın'ın kopyaladığımız 8 yorumunun bulunduğu sayfa:
      http://www.facebook.com/.../posts/688161281201985...
    • Coşkun Büktel PEKİ AMA KAÇACAĞINI SÖYLEDİĞİMİZ VE KAÇMIŞ OLAN KEMAL YAKIN'IN KAÇACAĞINI BİZ NEREDEN VE NASIL BİLDİK?

      ÇOK BASİT: KEMAL YAKIN'IN BİR BAŞKA SAYFAMIZA YAZDIĞI (KAÇACAĞINI ANLADIĞIMIZ İÇİN AYNI SAYFADA KAÇMADAN ÖNCE KOPYALADIĞIMIZ) ART ARDA 8 YORUM; KEMA
      L YAKIN'IN, MUSTAFA DEMİRKANLI'YLA TIPA TIP KAFA DENGİ OLDUĞUNU KANITLIYORDU. KEMAL YAKIN, MUSTAFA DEMİRKANLI'NIN TIPA TIP KAFA DENGİ OLDUĞUNA GÖRE, KEMAL YAKIN DA, SAVCIYA YAKALANMAMAK İÇİN SUÇ BELGELERİNİ ÖRTBAS ETMEK AMACIYLA YAZDIKLARINI SİLİP KAÇMAKTA (TÜKÜRDÜĞÜNÜ YALAMAKTA) TIPKI MUSTAFA DEMİRKANLI GİBİ, SAKINCA GÖRMEYECEKTİ. VE GÖRMEDİ. TIPKI DEMİRKANLI GİBİ VE TIPA TIP TAHMİN ETTİĞİMİZ ÜZERE, "EN KISA ZAMANDA" (24 SAAT İÇİNDE) BELGELERİ SİLİP ÖRTBAS ETTİ.

      (Kaynak: facebook)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder