14 Mart 2014 Cuma

Mustafa Şükrü Demirkanlı, yargılanmak ister gibi Bulunmaz'a saldırdı...

Coşkun Büktel shared Düşünen Hayvan's photo.
Kendi sitesi at Coskunbuktel.com · 66 Followers
Burak Can'ın babası...
Evladı dün kimliği belirsiz kişilerce katledildi. Şu kadarını biliyoruz ki olay anında elektrikler kesildi, mobeseler kayıt yapamadı ve olayı ilk duyuran akp haber kaynakları oldu.
Burak Can'ın babası "Berkin de bizim evladımız, Burakcan da.." dedi. Acın acımızdır. Daha fazla evladımız ölmesin..
  • Cengiz Büktel likes this.
  • Coşkun Büktel MUSTAFA SİLEMESİN, SİLERSE KAYBOLMASIN DİYE, YUKARIDAKİ TÜM YORUMLARINI (4 ADET) BURAYA KAYDEDİYORUM. (ÖZELLİKLE 2. YORUMUNDAKİ "İşte Büktel'in emperyal arkadaşı...Pis kapitalist ve pis kapitalistin arkadaşı Coşkun Büktel..." İFADESİNİ SAKIN SİLMESİN!TÜKÜRDÜĞÜNÜ YALAMAK DELİKANLILARA YAKIŞMIYOR.

    Mustafa Demirkanlı · 11 ortak arkadaş
    Keşke, bu manipülasyon yazıyı paylaşırken gerçeğe sahip olabilseydi Büktel, ama onun derdi gerçek değil, hissettiği... bu baba Büktel'in yaydığı YALAN sözleri söylemedi... Coşkun Büktel bir YALAN'ıı yayıyor... Ben o babanın her söylediği cümleyi kulaklarımla duydum...
    43 dakika önce · Beğen
    Mustafa Demirkanlı · 11 ortak arkadaş
    Benim, Büktel hakkında değil ama yakın arkadaşı sosyalist kuyumcu hakkında şüphelerim vardı ama artık şüphem Büktel'e yöneldi... şu yazıya bir baksanıza... "Bulunmaz, LİNÇÇİ kişilerle vekillerine dâvâ açmak için, döviz kazanıyor!"http://tiyatroyun.blogspot.com.tr/.../03/blog-post_5799.html İşte Büktel'in emperyal arkadaşı...Pis kapitalist ve pis kapitalistin arkadaşı Coşkun Büktel... Büktel'in bir lafı vardı: "Utanma eşiği" hakikaten utanma eşiği nerede? Bunlarda böyle bir eşik yok, olsa karşıma çıkar kendilerini savunabilirlerdi, hep kaçtılar hep kaçacaklar başka şansları yok biri (Hilmi Bulunmaz) uluslararası elmas taciri, diğeri (Coşkun Büktel) resmi belgede aylık gelirini "20.000" olarak ifade eden para babaları...Yahu bu para babalarıyla uğraşmak gerçekten zor... Hadi bu gerçekçiler yazdıklarıma maçaları sıkıyorsa yalan desin... diyemezler ama şunu diyecekler... Demirkanlı unu yapmıştı, bunu yapmıştı... hepsini kabul ediyorum, hepsini yaptım siz size sorulana yanıt verin... seni kesmez Büktel, biliyorum... Ben, ahlaksız, çıkarcı, yalancı, sahtekar biriyim, "kabul ettim" diğer suçlamalarını da "kabul" ettim... bunları geç artık... hadi yanıt ver... Yalanı neden yayıyorsun, bu tek değil, Dergi'nin kapandığı yalanını da yaydın, sen neden bu kadar fazla yalan söylüyorsun?
    Sosyalist Tiyatro Oyun Sitesi: Bulunmaz, LİNÇÇİ kişilerle vekillerine dâvâ açmak için, döviz...
    tiyatroyun.blogspot.com
    26 dakika önce · Beğen · Önizlemeyi Kaldır
    Mustafa Demirkanlı · 11 ortak arkadaş
    Büktel'in iki farklı alandaki gerçek dışı beyanlarını aktardım, yanıldığımı söyleyen birine karşı argümanlarımı iletirim, yanıldığımı anladığım anda da sadece kendisinden değil, yalanı sürekli yayan Büktel'den de özür dilerim... Büktel, yalanı yaydığı için özür dileyecek mi
    21 dakika önce · Beğen
    Mustafa Demirkanlı · 11 ortak arkadaş
    Özür dilemeyecek, konunun etrafından dolanıp, bambaşka şeyler söyleyecek, örneğin biz neyi dava etmedik filan diyecek... Bu adamı izleyen biri, bana; yanılıyorsun, yalan söylüyorsun derse, dinleyeceğim... Yalvarıyorum konuşalım, yanıldığımı anlarsam anında susar, susmanın ötesinde Coşkun'dan binlerce özür dilerim... Keşke tartışabilecek ahlakları olsa... Ama nerede? Bu tahrik de harekete geçirmezse; bu Büktel'e ve kuyumcu arkadaşına yapacağım yeni bir jest kalmadı...
    6 dakika önce · Beğen


    tiyatroyun.blogspot.com.tr
  • Coşkun Büktel BU DA MUSTAFA'NIN SON ANDA EKLEDİĞİ 5. YORUM (YALAN)
    Mustafa Demirkanlı · 11 ortak arkadaş
    Bunlar: Aylık geliri 20.000 TL olan Büktel (Resmi belgede kendi imzalı beyanı) ve avukatıma aylık geliri çok komik: 3.000 TL diyen kapitalist arkadaşı kuyumcu Bu
    lunmaz... 3.000 TL 4 kişinin asgari ücreti, adam komik diyor... Diğerinin (Büktel) aylık geliri 20.000 TL hepimizle dalga geçiyorlar...Bu paraları kim gördü? Gerçekten terbiyesiz bunlar, Tayyip Erdoğan kadar terbiyesizler... Bizimle dalga geçiyorlar...
    5 dakika önce · Beğen
  • Nalan Örgüt Co 20 bin lirayi begenmedigi ,ve 40 bin lira istedigi icin su an aclik sinirinda diye biliyorum .Yani adam bu parayi alabilecekken ac ...Co bizi kandriyormusun oglanin hastane masraflarini bana odetiyorsun ,ayip vallahi...))))))
  • (Kaynak: facebook)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder