5 Şubat 2011 Cumartesi

31 Ocak, 14:37 · · · Paylaş
    • Sanal Kişi
      UYGUN BAŞLIK OLMADIĞI VE DE BAŞLIK AÇMA HAKKIMIZ OLMAMASI NEDENİYLE BURAYA YAZIYORUM
      Hilmi Bulunmaz nihayet bir ısırımlıktan daha fazla kuleler yazısını yazdı
      ama anladık ki sorun parlatma cilalama yada ışıklı neonlara dizdirip mahya yapma sorunu değilmiş
      Sorun dut yemiş bülbüle dönme ve kuleler gerçeği karşısında söyleyecek tek kelimesi araştırması olmama sorunuymuş
      Önce bildik kelamları nakaratları tekrarlamış
      Tıpkı artık sözü tükenen Büktel gibi aynı nakaratları tekrarlamış. Efendim demirkanlı reklam alırmış efendim onu savcılığa vermiş efendim o sosyalistmiş miş miş miş
      uzuuunca bir bölüm bu nakaratlar
      sonra bir iki imla yada yazım hatası üzerine laf çevirmelerle boooolll bolllll demogoji
      sonra Uğur Mumcu yu sen mi çok seversin ben mi çok severim kavgası
      Oysa ki gerçek sosyalistlerin Uğur Mumcu'nun ölmesine son derece üzülse de Uğur Mumcu'yu çok da muteber bulmadığını sanırdık. Derin devletin uzantısı (kaynağı da genelde bu sayededir) Kemalist statükocu, MDD'ci, vs vs vs
      Uğur Mumcu'nun derin devletçi, MİT'çi vs şeklinde açıklamalar bir tek değil çok kişiden gelmiştir. Ama elbette suikaste kurban gitmesi acıdır ve elbette bir aydındır yazardır. Neyse konumuza dönersek Mumcu'ya nasıl abi dersin ıdıvıdılarını da geçelim
      5N1K üzerine de biraz lakırdı
      Eeeeee kuleler?
      Kuleler diyorum efendi kulelerrrr?
      TEĞET BİLE GEÇMEMİŞ
      ANLAŞILAN YAZININ PARLATMA SORUNU DEĞİL CİDDİ ANA MADDE EKSİĞİ VARMIŞ
      VE 2 GÜN SONRA TAM 1 AY OLACAK
      BAŞKALARINI 1 AYDA BASILI DERGİ ÇIKARAMAMAKLA SUÇLAYAN HİLMİ KENDİSİ BİR YAZIYI 1 AYDA TAMAMLAYAMADI
      BEKLEMEYE DEVAM EDİYRUZ
      EĞER CEVAP VERDİM YA DEYİP KAYNATMAZSA :)))
      TIPKI AŞİL KONUSUNDA YAPTIĞI GİBİ.
      02 Şubat, 02:09 ·
    • Coşkun Büktel
      Sevgili okurlar, önceden de belirtmiştim: Ben Sanal Kişi'yi okumuyorum. Ama "sıfır sansür" ilkem gereğince, sansür de etmiyorum. O ne yazmış olursa olsun, cevabım aynı: Sen git de aslın gelsin!

      Ama sapığın ya da Mustafa'nın haklı olduğu konu...Devamını Gör
      02 Şubat, 10:50 ·
    • Sanal Kişi
      Sevgili Okurlar
      önceden de yazmıştım. Coşkun Büktel bir şey yakaladığını sanırsa keyifle ve küfürle yanıt yazar ama yakalayamamışsa verecek cevabı yoksa ve yazılanlar canını acıtıp köşeye sıkıştırmışsa "
      Ben zaten okumadım kiiii okumadım kiiii"
      şımarıklığıyla sıyrılmaya denemektedir
      Siz de gözlemlediniz tanık oldunuz ve artık tanıyorsunuz
      Bu nedenle yine bu satırlardan gözlerini ve kulaklarını kapayarak görmedim duymadım ı oynamaktadır. Dolaysıyla görmeyenin duymayanın ağzı da kapalıdır ve söyleyebilecek sözü yoktur.
      Ağzını, kulaklarını ve gözlerini kapayıp poz veren Büktel'i hafızalarınıza böylece nakşediniz.
      02 Şubat, 12:42 ·
    • Coşkun Büktel
      Sanal Kişilerce gündem saptırılarak gözlerden kaçırılmaya (sansür edilmeye) çalışılan konumuza geri dönelim bence. Neydi örtbas edilmek istenen? Neydi konumuz? Hah, hatırladım: "BİR MUSTAFA DEMİRKANLI KUYRUKLU YALANI"...

      Okurlara tavsiyem, sanal kişilerin tuzağına düşmemek için, (mizanpajı üstünde biraz daha çalışıp, daha kolay okunur ve daha kolay anlaşılır kıldığım) bu yazıyı ve bağlantılarını mutlaka okusunlar.
      02 Şubat, 23:30 ·
    • Mustafa Demirkanlı
      İtiraf Ediyorum!
      OYÇEP_G’yi ben kurdum, adı da: oyunyazarlari ve çevirmenliği … kanıtı da şu linkte… http://oyunyazarlarivecevirmenleri.blogspot.com/

      İtiraf Ediyorum!
      Mimesis’le ilgili Yeni Mimesis’i de ben kurdum… kanıtı da şu linkte…
      http://yenimimesis.blogspot.com/

      Bu kadar ayan beyan sahtekarlığa rağmen…

      www.tiyatrooyun.com u sizin kurmadığınızı kim iddia edebilir ki?!

      Büktel’le sözüm ona tartışan sapıklar da sanırım yukarıdaki sahtekarlıklar kadar açık, var olmak, gündemde olabilmek için, Demirkanlı’ya küfredebilmek için yaratılmış sanal yaratıklar…

      http://oyunyazarlarivecevirmenleri.blogspot.com/,http://yenimimesis.blogspot.com/, sanal kişi, Ahmet, Mehmet vs…

      Kimsenin katılmadığı ama internetin kirli ortamında adımı kirleterek yaymak için kullanılan kirli yöntemler…

      Büktel, doğru bir insan olsa, önce OYÇEP-G’ye, Yeni Mimesis sahtekarlığına karşı çıkardı, “ayıptır Hilmi, benzeştirerek, bir başka kurumu bu şekilde kullanma” derdi. Demedi, diyemedi, çünkü kendisinin de taşıdığı sanal kişiler, Ahmetler, Mehmetler var… Kimse kendisini muhattap almadığı için takma isimlerle, kendini muhattap edip, bana küfretmenin yeni bir yolunu buldu, aklınca…

      Büktel’e yazan –kendi adım dışında- tek kişi bensen şerefsiz, orospu çocuğuyum, tersi sürekli benmişim gibi gösterip de kanıtlamayan, sadece bana küfretmek için kullanan Büktel kendini hala şerefli bir insan olarak görüyorsa, söylenecek tek söz kalmadı.

      Kanıtsız suçlamam diyen, kanıt yaratmak için sanal isimlerle girip kendisiyle kapışan ve bana küfreden bu insanın, insanlığını bu satırları okuyan herkesin yorumuna bırakıyorum…

      İşte Coşkun Büktel bu… İftiracı, yalanla beslenen bir sahtekar…

      El ele vermişler, sahte siteler kuruyorlar, sahte isimlerle kendilerini gündeme getiriyorlar.

      Bunlar nasıl insan?..

      Büktel, yukarıda yazdıklarıma tek satır yanıt veremeyecek, sadece küfredecek, küfrettikçe de yaptığı sahtekarlıkların gözlerden kaçacağını sanacak…

      Büktel, omzunda taşıdığın iftiraları ya yanıtla ya sus ya da Mubarek gibi zaman kazanmak için tetikçilerini –Hilmi’yi- kullan… Hep yaptığın gibi… sahtekar adam…

      Kanıt, kanıt diye saçmaladın, kanıtsız küfreden bir adam olarak kendini tescil ettin…

      Sen busun, çapın bu…
      3 saat önce ·

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder