5 Şubat 2011 Cumartesi

  • TAKMA İSİMLİ SAPIKLAR "KÜFÜRBAZ"* SCHOPENHAUER'A KARŞI İMZA KAMPANYASI BAŞLATMADILAR. ONU AŞAĞILAMAKLA(!) YETİNİYORLAR.

    *SCHOPENHAUER: ''Aşağılık herif, senin adın bu! Çünkü maske takıp kılık değiştirmek ve saklanıp gizlenmeye lüzüm duymaksızın ortada dolaşanlara saldırmak dürüst ve namuslu bir insanın yapacağı iş değildir, bunu ancak alçak, rezil, namussuz kimseler yapar. Bu yüzden senin adın bu aşağılık herif!''
    12 saat önce · ·
  • DEMİRKANLI'NIN MESAJI / DEMİRKANLI'YA CEVABIM:http://www.coskunbuktel.com/bukteldemirkanlimesajlar.htm
    16 saat önce · · · Paylaş
      • Mustafa Demirkanlı
        İtiraf Ediyorum!
        OYÇEP_G’yi ben kurdum, adı da: oyunyazarlari ve çevirmenliği … kanıtı da şu linkte… http://oyunyazarlarivecevirmenleri.blogspot.com/

        İtiraf Ediyorum!
        Mimesis’le ilgili Yeni Mimesis’i de ben kurdum… kanıtı da şu linkte…
        http://yenimimesis.blogspot.com/

        Bu kadar ayan beyan sahtekarlığa rağmen…

        www.tiyatrooyun.com u sizin kurmadığınızı kim iddia edebilir ki?!

        Büktel’le sözüm ona tartışan sapıklar da sanırım yukarıdaki sahtekarlıklar kadar açık, var olmak, gündemde olabilmek için, Demirkanlı’ya küfredebilmek için yaratılmış sanal yaratıklar…

        http://oyunyazarlarivecevirmenleri.blogspot.com/,http://yenimimesis.blogspot.com/, sanal kişi, Ahmet, Mehmet vs…

        Kimsenin katılmadığı ama internetin kirli ortamında adımı kirleterek yaymak için kullanılan kirli yöntemler…

        Büktel, doğru bir insan olsa, önce OYÇEP-G’ye, Yeni Mimesis sahtekarlığına karşı çıkardı, “ayıptır Hilmi, benzeştirerek, bir başka kurumu bu şekilde kullanma” derdi. Demedi, diyemedi, çünkü kendisinin de taşıdığı sanal kişiler, Ahmetler, Mehmetler var… Kimse kendisini muhattap almadığı için takma isimlerle, kendini muhattap edip, bana küfretmenin yeni bir yolunu buldu, aklınca…

        Büktel’e yazan –kendi adım dışında- tek kişi bensen şerefsiz, orospu çocuğuyum, tersi sürekli benmişim gibi gösterip de kanıtlamayan, sadece bana küfretmek için kullanan Büktel kendini hala şerefli bir insan olarak görüyorsa, söylenecek tek söz kalmadı.

        Kanıtsız suçlamam diyen, kanıt yaratmak için sanal isimlerle girip kendisiyle kapışan ve bana küfreden bu insanın, insanlığını bu satırları okuyan herkesin yorumuna bırakıyorum…

        İşte Coşkun Büktel bu… İftiracı, yalanla beslenen bir sahtekar…

        El ele vermişler, sahte siteler kuruyorlar, sahte isimlerle kendilerini gündeme getiriyorlar.

        Bunlar nasıl insan?..

        Büktel, yukarıda yazdıklarıma tek satır yanıt veremeyecek, sadece küfredecek, küfrettikçe de yaptığı sahtekarlıkların gözlerden kaçacağını sanacak…

        Büktel, omzunda taşıdığın iftiraları ya yanıtla ya sus ya da Mubarek gibi zaman kazanmak için tetikçilerini –Hilmi’yi- kullan… Hep yaptığın gibi… sahtekar adam…

        Kanıt, kanıt diye saçmaladın, kanıtsız küfreden bir adam olarak kendini tescil ettin…

        Sen busun, çapın bu…
        3 saat önce ·

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder