3 Haziran 2012 Pazar

Hiçbir kişilik sahibi olamadıkları için, kendilerini facebook bataklığı içerisinde boklu sularla yıkayarak boşa geçen ömürlerine anlam katmaya çalışan insanlar, Bulunmaz Tiyatro Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ın da adını ağızlarına aldıklarından, şu sözleri de içeren facebook sayfasını buraya ekliyoruz: "Giray Yılmaz sevgili Tunç Yaşar, beni zan altında bırakmanı kınıyorum. sayın büktel, ben sahte hesap bir almış olsam bile adım gökhan soyadım özgür'dür. kadıköy'de ikamet ediyorum. BEN İSİM VERİYORUM. HİLMİ BULUNMAZ. Ayrıca Hilmi Bulunmaz'ın da yakından tanıdığı ve görüştüğü bulancak sanat tiyatrosunun değerli oyuncularından birisi olan, şahin ergüney'in öğrencisi, sosyalist tiyatrocu Yaşar Kemal Habiboğlu'nun arkadaşıyım. görüşlerimiz pek uyuşmasa da kendisini tanır ve saygı duyarım. sahte hesap almamın da sizinle hiçbir ilgisi yoktur. ben feysbuk kullanmıyorum, gereksiz buluyorum. lakin kız arkadaşımla ayrı şehirlerde yaşadığımız için feysbuku bir iletişim aracı olarak kullanıyorum. sizden de yaşar kemal habiboğlu ve tunç yaşar aracılığı ile haberdar oldum. tunç yaşar sizin türkiye'nin en önemli oyun yazarlarından birisi olduğunu söyledi ve bende sizin paylaşımlarınıza göz attım. bu sırada bir sabahattin ali tartışması içinde buldum kendimi. bu paranoyak tavrınızdan yakın zamanda kurtulmanızı ve yapılan eleştirileri hazmetmenizi umuyorum."


Coşkun Büktel · 28 abone
18 saat önce · 
  • ZEYNEP NUTKU, BÜKTEL'E KARŞI BABASI ÖZDEMİR NUTKU'YU SAVUNDU :http://www.facebook.com/nalan.orgut/posts/308458492575105
      • Coşkun Büktel Bir arkadaşım, Zeynep Nutku'nun yazısına ulaşamadığını söylüyor. Zeynep Nutku, babasını savunmak için ayrı bir sayfada ayrı bir yazı yazmadı. Yukarıda linkini verdiğim sayfadaki tartışmaya katılarak Büktel'e karşı dört adet uzunca yorum yazdı.
      • Coşkun Büktel FERİDUN ÇETİNKAYA: abi, verdiğin link açılmıyor. Herkese açık bir sayfa değil. Anladığım kadarıyla sadece Nalan'ın arkadaşları görebiliyor.

        COŞKUN BÜKTEL: Vay canına! Öyleyse, ya Nâlân engeli kaldıracak ya da ben sayfayı kopyalayıp kendim yayınlayacağım. Umarım Nâlân engeli kaldırır.
      • Coşkun Büktel Nâlân az önce engeli kaldırıp sayfayı herkese açık hale getirdi. Ama bu işlem sırasında, sayfanın yukarıda verdiğimiz link adresi değişti. Sayfaya ulaşmak için, lütfen, şu linki kullanınız: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=441501482534634&set=a.179782142039904.42083.100000243596367&type=1&theater
        Coşkun Büktel'in Fotoğrafları
        ÖZDEMİR NUTKU, DT VİDEO GÖRÜNTÜLERİYLE BELGELENMİŞ THEOPE İFTİRASI (http://www.coskunbuktel.com/buktelgerizekarehberi.htm) İÇİN BENDEN ÖZÜR DİLEMEYİ 7 YILDIR İNATLA REDDEDİYOR.

        HEP SÖYLEDİM: 7 YIL ÖNCE ÖZÜR DİLESEYDİ BEN O İFTİRAYI İKİ GÜNDE UNUTMUŞ OLUR VE BİR DAHA ASLA NUTKU'NUN BAŞINA KAKMAZDIM.

        NUTKU'NUN ÖZÜRÜNE BİREYSEL OLARAK HİÇ İHTİYACIM YOK, ONA KIZGIN BİLE DEĞİLİM. AMA BANA İFTİRA ATMAYA TENEZZÜL EDEN NUTKU'NUN BENDEN ÖZÜR DİLEMEYE TENEZZÜL ETMİYOR OLUŞU, (BENDEN ÖZÜR DİLEMEMEK UĞRUNA İLK YALANINI YENİ YENİ YALANLARLA ÖRTBAS ETMEYE KALKMASI VE İFTİRAYI SAVUNAN YALAKA LİNÇÇİLERE İMZASIYLA DESTEK VERMEYE TENEZZÜL EDECEK KADAR KENDİNİ AŞAĞILAMASI) ADALET DUYGUMU İSYANA SÜRÜKLÜYOR VE (ARTIK PEK ÇOK KİŞİNİN BİLDİĞİ KARAKTERİM NEDENİYLE) TANIK OLDUĞUM (HELE DE MAĞDURU OLDUĞUM) HİÇBİR ADALETSİZLİĞE GÖZ YUMMAM MÜMKÜN DEĞİL...

        NUTKU ÖZÜR DİLEMEDİKÇE BİZ İFTİRAYI ASLA UNUTMAYACAK VE UNUTTURMAYACAĞIZ.
        Ekleyen: Coşkun Büktel
      • Coşkun Büktel ENGEL KALKTI AMA LİNK KONUSUNU ÇÖZEMEDİK. VERDİĞİMİZ İKİ LİNK DE ÇALIŞMIYOR. BİR BAŞKA ÇÖZÜM ARIYORUZ.
      • Uğur Küçük 
        Okuduk yazıyı, Zeynep NUTKU gayet içten ve açık yazmış ama siz konuyu yine ben bilirim boyutunda bırakmışsınız Coşkun bey, tıpkı uzun süredir listenizde olmama rağmen ve sizin linççi diye adlandırdığınız insanlar içinde yer almadığım halde, yaptığım bir yorumdan dolayı beni sahte profil olmakla itham ettiğiniz gibi, üstelik arkadaşım Uğur Uzunel'i bile suçlayıcı konuşmuşsunuz, konuyla alakası yok, yani linççi değil sizin tabirinizle, tıpkı benim olmadığım gibi, siz bir gsf öğrencisini kıracak, hayal kırıklığı yaşatacak cesareti ve gücüde bulabiliyorsunuz ya kendinizde, size sorarım o zaman; bumudur büyük yazarlık, bumudur deneyim sahibi omak, bumudur örnek olmak ? Bencede uzun uzun insanları gerecek, sinir sebebi olacak tartışmalar yerine yeni eserler vermeyi neden denemiyorsunuz? Hani iyi yazar, Türkçeyi en iyi kullananan yazar tanımlamanız var ya, buyrun kullanın o zaman bu gücünüzü, bizde görelim yeni eserlerinizi, sizde bilirsiniz 'eser bırakmıyanın yerinde yeller eser'
      • Uğur Küçük Bu arada sahte profil olmadığım konusunda ne zaman özür dileyeceksiniz onuda söylermisiniz, hani özür dilemek önemli bir olay ya sizin için, bizde bekliyoruz aynı şekilde bunu.
      • Coşkun Büktel Sahte değilseniz daha önce yazdıklarınızı niye silip kaçtınız? Bunları ne zaman silip kaçacaksınız?
      • Uğur Küçük Daha önce yazdıklarıma karşılık linççi sapıklar , bilmem ne gibi abuk, sabuk yorumlar yazdığınız için, kendimi o çirkinliğin içinde tutmak istemedim, tahmin edemiyeceğiniz kadar nazik ama bir o kadarda gurur sahibiyim. Sahte değilim ve burdayım, hadi dileyin özrünüzü o halde...
      • Coşkun Büktel 
        TARTIŞMANIN SAYFASINI NEDENSE LİNKLEYEMİYORUM, SAYIN OKURLAR. AMA LİNKLEMEYE UĞRAŞIRKEN NE İDİĞİ BELİRSİZ "BURADAYIM" DİYE KENDİNİ GÜYA TANIMLAYARAK VE BENDEN ÖZÜR İSTEYEREK KONUYU SAPTIRMAYA KALKIŞAN UĞUR KÜÇÜK'ÜN YENİDEN BELİRMESİ BANA RASTLANTI GİBİ GELMİYOR. FAKAT NE OLURSA OLSUN, ZEYNEP NUTKU MADEM Kİ BANA O KADAR MESAİ HARCATTI, O MESAİNİN BOŞA GİTMESİNE RAZI OLMAYACAĞIM. ÖYLE VEYA BÖYLE TARTIŞMA TÜM OKURLARA ULAŞACAK. KONUYU SAPTIRMAK İÇİN ARAYA KİMLER GİRERSE GİRSİN, O TARTIŞMA OKURLARA ULAŞACAK.
      • Coşkun Büktel ZEYNEP NUTKU'NUN BABASI ÖZDEMİR NUTKU'YU COŞKUN BÜKTEL'E KARŞI SAVUNDUĞU SAYFANIN ASIL LİNKİNİ VERMEYİ MAALESEF HÂLÂ BAŞARAMADIK... İLETİNİN KENDİ ÖZEL SAYFASINA TIKLAMA YAPILAMIYOR, O NEDENLE SAYFANIN LİNKİNİ NE GÖREBİLİYOR NE DE KOPYALAYIP SİZE AKTARABİLİYORUZ. GALİBA TARTIŞMAYI ANA SAYFADAN KOPYALAYIP, TARTIŞMANIN KOPYASINI VERMEK ZORUNDA KALACAĞIZ SONUNDA.
      • Uğur Küçük 
        Ya sen neyin peşindesin ya? Ne sanıyorsun ki kendini, yaşını başını almışsın ama malesef türk psikologlarına ihtiyacın olduğunun farkında değilsin, sen kimsin ki bana ne idüğü belirsiz diyorsun, kimsin sen! Allah bildiği gibi yapsın seni ! Kendin çal kendin oyna, ahmakça davranıp bana bok atarak aklın sıra yorumlarımı silip gitmemi bekliyorsun, senin oyununla ilgili en güzel yorumu Can Doğan yapmıştı zaten 'güzel bir okuma metni' başka birşey değil, başkada bir halt olmasını bekleme ! Hadi durma yeni linççiler ekle saçma listene, madem sahte profilim ne diye fotoğraflarımı beğeniyorsun, ne diye Mesut Engin'le ilgili paylaşımımı benden alıp birebir sayfanda yayınlıyorsun? Gitte linççi bulmaya bak kendine, senin boş laflarına itibar etmiyor kimse, ben kimsenin emir eri değilim, benide boş muhabbet yapan yorumcularınla karıştırma anladınmı Coşkun Büktel. Şuna bak ya, insan biraz haddini bilir, sen iyisin, sen doğrusunda ; Özdemir nutku, Zeynep NutkuUğur Uzunel, Uğur KÜÇÜK ve daha en az 1500 tiyatro insanı linççi öylemi? Söylediğine kendin bile inanmıyorsun, hadi şimdi gitte yalnızlığını yaşa, sanat adına kimse yok etrafında, eser vermek değil, çamur atmak olmuş derdin. Bizimse senin çamuruna ayak basmaya ne niyetimiz nede vaktimiz var !
      • Coşkun Büktel Bildiğim kadarıyla burası benim sayfam ve bana mikrop gibi bulaşan sensin! "hadi şimdi gitte yalnızlığını yaşa," demeye hakkı olan da benim! Nutku'nun senin gibilere muhtaç olması çok acı...
      • Tunç Yaşar 
        Linçleriniz, söylemleriniz, teorisyenliğiniz tamamıyla yetersiz bakiyedir ve yaşadığımız şu dünya zamanında hiçbir halta tezahür etmemektedir. Sizler istediğiniz kadar insanlara, dünyanın sizin kendi etrafınızda döndüğünü hissettiren söylemlerde bulunun. Sanat ve özellikle tiyatro camiası içerisinde zerre kadar değeriniz yok. Herkes size kaybeden gözüyle bakıyor. Ve ne yazık ki kazanmak her zaman çok çok önemli. Ve siz her geçen gün kaybetmeye devam ediyor ve eksilmeye, yok olmaya yüz tutuyorsunuz.
      • Coşkun Büktel 
        Al bi tane daha!... Kapıdan kovuyorum, başka isimle bacadan giriyorlar. Ne demiştim: Bildiğim kadarıyla burası benim sayfam ve bana mikrop gibi bulaşan sensin! "hadi şimdi gitte yalnızlığını yaşa," demeye hakkı olan da benim! Nutku'nun senin (ya da sizin) gibilere muhtaç olması çok acı... Kızından başka kimse alnı açık olarak savunamıyor onu. Kızının da ne kadar savunabildiğini çok yakında herkes görecek. Sevgili linççiler, bırakın da yalnızlığımı yaşayayım!
      • Tunç Yaşar 
        Coşkun bey bu noktada belirtmek durumundayım ki, ben bir linçci değilim. Sahte hesaplar, başka isimler ardından da konuşmuyorum. Ben doğru yolu arayan, kendim olmaya çalışan biriyim. Geçtiğimiz günlerde Hilmi Bulunmaz ile yapacağınız İzmir seyahati öncesi şahsınıza yapılan saldırıya karşı çıkmış. Sizi savunmuştum, benim amacım birilerine yaltaklanarak varolmak değil. Bunu öncelikle bilmenizi isterim. Yalnızlık hakkı kutsaldır, buna ben karışamam. Sizi yalnızlığınızla baş başa bırakıyorum.
      • Coşkun Büktel 
        Ben zaten ne idiği belirsiz biri beni savunsa bile hemen şüphelenirim. Sizden de daha o zaman şüphelenmiştim. Beni ancak açık ve net kimliğiyle gerçekten ortada olan dürüst ve "şeffaf" insanlar gerçekten savunur. Uğur Küçük de beni savunarak başlamıştı. Onu da "yutmamış" azarlamıştım. Aynı kişisiniz. Tiyatrolarımız Kapatılamaz da aynı kişiydi. Bu arada Filiz Terzi diye birisi geçenlerde Tiyatrolarımız Kapatılamaz'ın Ertuğrul Timur olduğunu anladığını söylüyordu. Haklı olabilir.
      • Tunç Yaşar 
        Çok net ve açık bir şekilde söylüyorum ki, bu saydığınız kişi ve sayfalarla hiçbir suretle alakam yoktur. Ben gördüklerimi düşüncelerimin yardımıyla, yıllardan beri kurmakta olduğum eleştirel süzgecimden geçirerek kanılara varıyorum. Size karşı yapılan yanlışları da görmezden gelemedim, belki kısa bir süre sonra, başka bir olayda da görmezden gelemeyeceğim. Ama yaptığınız yanlışların da karşısındayım. Siz, bazı çevreler böyle kabul etmese de topluma mal olmuş birisiniz. Yine bazı çevreler sizi değersizleştirmeye çalışsa da, bu benim için böyle. Kitaplarınız okudum ve saygıyla karşıladım. Benim eleştirel kuvvetim, insan haklarından, saygıdan, sevgiden ileri geliyor. Bu sınırların dışına çıkıldığında, her kim, her ne görüşü savunursa savunsun, dilimi tutamıyorum ve olaya müdahil oluyorum. Ben Giray Yılmaz gibi ya da saydığınız ve öyle olduğunu düşündüğünüz insanlar gibi sahte hesapların arkasından konuşmuyorum. Beni tiyatro çevresinden birçok oyuncu, reji asistanı, yönetmen tanır. Çok merak ediyorsanız kim olduğumu araştırabilirsiniz. Ama yine belirtiyorum ki; BU SAYDIĞINIZ İSİM VE SAYFALARLA HİÇBİR BAĞLANTIM YOK!
      • Coşkun Büktel Peki yazdıklarınızı silip ne zaman kaçacaksınız?
      • Tunç Yaşar Hiçbir zaman Sayın Coşkun Büktel. Bundan emin olabilirsiniz!
      • Coşkun Büktel Bu cevap bir takma isimli sapık klişesi...
      • Tunç Yaşar Ben sizi yalnızlığınızla baş başa bırakıyorum ve bu konudaki gerçeğin ortaya çıkmasını zamana bırakıyorum. İzleyelim ve görelim sayın Büktel.
      • Coşkun Büktel Tunç Yaşar Ben sizi yalnızlığınızla baş başa bırakıyorum ve bu konudaki gerçeğin ortaya çıkmasını zamana bırakıyorum. İzleyelim ve görelim sayın Büktel.

        Görelim bakalım! Aslında gerçek olsanız zamana bırakmaya hiç gerek duymazdınız. Madem "seni tiyatro çevresinden birçok oyuncu, reji asistanı, yönetmen tanır." benim de tanıdığım birkaç tanesinin adını vermeniz yeterli olurdu. Ama takma isimli sapıklar bu kadar basit çareleri nedense hiç akıl edememişlerdir.
      • Giray Yılmaz 
        sevgili Tunç Yaşar, beni zan altında bırakmanı kınıyorum. sayın büktel, ben sahte hesap bir almış olsam bile adım gökhan soyadım özgür'dür. kadıköy'de ikamet ediyorum. BEN İSİM VERİYORUM. HİLMİ BULUNMAZ. Ayrıca Hilmi Bulunmaz'ın da yakından tanıdığı ve görüştüğü bulancak sanat tiyatrosunun değerli oyuncularından birisi olan, şahin ergüney'in öğrencisi, sosyalist tiyatrocu Yaşar Kemal Habiboğlu'nun arkadaşıyım. görüşlerimiz pek uyuşmasa da kendisini tanır ve saygı duyarım. sahte hesap almamın da sizinle hiçbir ilgisi yoktur. ben feysbuk kullanmıyorum, gereksiz buluyorum. lakin kız arkadaşımla ayrı şehirlerde yaşadığımız için feysbuku bir iletişim aracı olarak kullanıyorum. sizden de yaşar kemal habiboğlu ve tunç yaşar aracılığı ile haberdar oldum. tunç yaşar sizin türkiye'nin en önemli oyun yazarlarından birisi olduğunu söyledi ve bende sizin paylaşımlarınıza göz attım. bu sırada bir sabahattin ali tartışması içinde buldum kendimi. bu paranoyak tavrınızdan yakın zamanda kurtulmanızı ve yapılan eleştirileri hazmetmenizi umuyorum.
      • Coşkun Büktel Sizlerden kaç tane imal ettiler?
      • Zeynep Nutku 
        Sevgili Çoşkun Bey sizin işiniz yok mu yahu? :)))) gece gece çok eğlendim. Dün gece bir yazı altına yapılmış 3-5 yorumu sanki büyük bir olaymış gibi, hani nerdeyse magazincilerin "FLAŞ FLAŞ FLAŞ" ucuzluğu için de sunmanız gerçekten çok komik :) Özdemir Nutku'yu benim ya da bir başkasının savunması ya da konuştuklarımız hiç de ilginç ve şaşırtıcı şeyler değil ki. Yapmayın şurda sizinle karşılıklı iki kelam ettik, ha bu konuşmalarımızı topluma mal etmiş olmanız beni onore etti tabii o ayrı :) Boşverin, gündeme farklı şekillerde gelin, kofti gündem yaratmayın. Ben çok eğlendim sayenizde teşekkürler...
      • Coşkun Büktel Benim her dakikam kıymetli... Bana harcattığınız mesainin kaybolmasına razı değilim. Siz beni düşünmeyin, ben boş gezenin kalfasıyım. Ama sizin çok işiniz vardır; bu işe daha fazla karışmayın!
      • Zeynep Nutku O zaman adımı sakın bir daha hiçbir yerde kullanmayın ki ben de bu işe karışmıyım... Her adımı andığınızda cevap hakkım doğacaktır...
      • Coşkun Büktel Sizin bana verdiğiniz cevaplar, sadece bana cevap veremediğinizi, ortada kuyu varmış gibi yandan geçtiğinizi gösterir. İsterseniz devam edin, burada takma isimli sapıkları bile sansür etmiyoruz.
      • Zeynep Nutku Sapık derken? Size biri zarar mı verdi ?
      • Coşkun Büktel Siz babanızın kızıymışsınız.

        (Kaynak: facebook)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder