9 Ocak 2011 Pazar

HİLMİ BULUNMAZ, üç gündür, Mustafa Demirkanlı'nın DT reklam panoları konusundaki devlet yalakası tavrını ve o panolarla ilgili yalan ve iftiralarını hiç üşenmeden, satır satır yalanlayan, müthiş bir yazı hazırlamakta... Bulunmaz, yazısında, elbette ki, Burak Caney adlı takma isimli sapık orospu çocuğunun, gerçekte, kendisi (Demirkanlı) değil de "biz" (Bulunmaz ve Büktel) olduğumuz yolundaki (hiçbir inandırıcılığı bulunmayan, en galiz küfürden bile daha iğrenç ve absürd) eski iftirasına da, bir kez daha şiddetle cevap veriyor. Yazı, parlatılma aşamasında... Mustafa kadar olmasa da, biz de heyecanla bekliyoruz...
Dün, 14:56 · · · Paylaş
    • Mustafa Demirkanlı
      Ben de heyecanla bekliyordum, ama heyecanım çoktan bitti.. Ortada sandık var yandan geç yapılacak, bana hakaretler edilecek...

      Soru yok sayılacak, pardon denmeyecek, konu değiştirilecek... bu artık çok bilindik bir tavır.

      Özellikle ne zaman bu anlaşmanın yapıldığını ve nasıl yapıldığını yazmadım, siz biraz daha defo yüklenin onu da açıklarım.

      Bilgisiz "senaryo doktorları" sizi, gerçeklikle en yakın bir ilişkisi olamayan "gerçekçiler" sizi...

      Benimle yayımlanma koşuluyla konuşma cesareti olmayan "gerçekçi" dizi doktoru...

      Hadi bakalım sen merak et, ben merak etmiyorum, bakalım sevgili arkadaşın benim yazıma nasıl bir "gerçekçi" yanıt verecek?

      Tabii ki o konuda yanıt vermeyecek, başka konularda bana saldıracak, siz de buna inanacaksınız... Zavallılar...

      Bekleyelim bakalım... "Sosyalist sanatçı Hilmi Bulunmaz, yine tertemiz bir yazı yazdı! / 1 "i okuyalım, kendini, kendi değilmiş gibi lanse eden arkadaşının yazısını okuyalım... Ne kadar temiz olduğunu görelim..

      Sonra, sizin zahmet etmeden, bilgi sahini olmadan attığınız iftiraları da açıklayacağım.

      Cahil ve saldırganlar...
      12 saat önce ·
    • Coşkun Büktel
      Neyse, "Yalan Makinası", hiç değilse, son yorumunda bir kez daha sahip çıktığı, (Burak Caney'in Büktel ve Bulunmaz olduğuna ilişkin, hiçbir inandırıcılığı bulunmayan, en galiz küfürden bile daha iğrenç ve absürd) eski iftirasına, yukarıdakiyorumunda sahip çıkmamış. Hilmi'nin yazısını yayınladığımızda, o yorumunu da, daha önce pek çok kez yaptığı gibi, siliverir, olur biter. Yukarıdaki tüm iftiraları, hiç var olmamış gibi unutur gider.

      Demirkanlı'nın unutulup gitti sandığı iftiralarının belgeleri için bakınız:http://coskunbuktel.com/linkdemirkanliyalanlari.htm

      Verdiğim linki tıklayacak okurların, konuyu hiç bilmeyenleri bile, benim Demirkanlı'yla değil bir araya gelmek, Demirkanlı'nın suratını görmeye bile niye katlanamadığımı ve şu sözü niye yüz kez tekrarladığımı anlayacaklardır:

      "Ben, artık, Mustafa Demirkanlı'yı midesi kaldırabilen, Demirkanlı'dan iğrenmeyebilen herkesten, tüm samimiyetimle, iğreniyorum!"
      COŞKUN BÜKTEL / 28 Ağustos 2010

      Mustafa'nın attığı ve bu cevabımdan sonra atabileceği (cevabı defalarca verilmiş) tüm iftiraları için, saçabileceği tüm dezenformasyon zehri için, yeterli panzehiri okurlar yalnızca şu iki linkte bile fazlasıyla bulabilirler:

      http://www.coskunbuktel.com/linkdemirkanliyalanlari.htm

      http://www.coskunbuktel.com/lincimzacilari.htm
      yaklaşık bir saat önce ·

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder