28 Ocak 2011 Cuma

Sosyalist sanatçı Hilmi Bulunmaz'la gerçekçi yazar Coşkun Büktel'in sanatsal ifade olanaklarını imha etmek isteyenlere karşı yeni bir LİNÇ istifası!!!

UFUK GÖNÜLLÜ DE LİNÇTEN İMZASINI ÇEKTİ: "Bunun için LİNÇ KAMPANYASI' listesinde adımın olmasını istemiyorum.."


28 Ocak 2011 Cuma, 09:38 tarihinde Coşkun Büktel tarafından eklendi


SAYIN GÖNÜLLÜ'NÜN BİZE BU SABAH GÖNDERDİĞİ MESAJ ŞÖYLE:

Coşkun Hocam merhaba.. Öncelikle iyi çalışmalar dilerim.. Şu malum Linç Kampanyası diye adlandırdığınız liste için yazmak istedim.. Bu listede benim de adım yazılı.. Benim adımın oraya nasıl girdiğini bilmiyorum.. Ancak geçen yazılardan anladığıma göre tiyatroda küfüre hayır gibilerinden bir imza kampanyasının devamı olduğunu sanıyorum.. Şimdi bu küfüre hayır kampanyası ile ilgili hangi sitede olduğunu hatırlayamadığım (sanırım tiyatronline) bir sitede sadece başlığını beğenerek benim de imza verdiğim bir liste olduğunu hatırlıyorum.. Ancak bu yazının içeriğini bilmiyordum..Yani bu listeye imza verenin Coşkun BÜKTEL'e karşı bir cephe aldığını bilmiyordum.. (Kaldı ki sizi çok iyi tanımıyorum) Eğer ki içeriğini okumadan imza verdiğim bu kampanya Coşkun BÜKTEL'i yok etme kampanyası ise Coşkun BÜKTEL'i çok iyi tanımayan bir kimse olarak bu listede olmayı reddediyorum.. Çünkü sizi doğru düzgün tanımıyorum.. Ve bu kampanyanın size bir cephe olduğunu bilmiyordum.. (sonradan okuduğuma göre öyle bir kampanya) İçeriğini okumadan imza verdiğim bu kampanya bir kimseye karşı bir cephe ise BUNU REDDEDİYORUM.. Bu benim hatam, içeriğini okumalıydım.. Ve sanıyorum ki bir çok kişi bu tuzağa düşerek bu kötü kavganın içine çekilmiş.. Sizi tanımadığıma göre sizin hakkınızda bir yargıya varma yetkisine de sahip değilim.. Bunun için LİNÇ KAMPANYASI' listesinde adımın olmasını istemiyorum.. Bilmeden sizi karaladığım için Özür dilerim.. Saygılarımı sunarım.. İyi çalışmalar..

TEKNİK BİR SORUN YÜZÜNDEN BİR SÜREDİR COSKUNBUKTEL.COM'A YENİ BİR YAZI EKLEYEMİYORUM. SORUN ÇÖZÜLÜR ÇÖZÜLMEZ, SAYIN GÖNÜLLÜ'NÜN LİNÇÇİLER LİSTESİNDEKİ İMZASINI AKLAYACAĞIM. BU, HİLMİ BULUNMAZ'LA ORTAK ALDIĞIM BİR KARARDIR.

(Kaynak: facebook)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder